Idag kom den!

Tintins Äventyr: Enhörningens hemlighet. Det är en ganska lång filmtitel det. Hoppas att filmen är bra nu eftersom jag längtat efter att se den sedan jag först hörde nyheten om att Steven Spielberg och Peter Jackson skulle knåpa ihop en film om den rödlätta belgaren. En liten recension kommer så snart filmen är sedd.

2 svar till “Idag kom den!

  1. Grymme!! Den har jag också gått och lurpassat på! …men jag har ju inte beställt den ännu… Ser fram emot din rapport.

    • Om du vill så får du väldigt gärna låna den efter att jag har sett den. It´s the FornMon Buddy-System. 🙂

Kommentera

