En flygande grill

Detta klipp är säkert gammal skåpmat för alla i RC-svängen men jag gillar den sköna stämningen i det och framförallt alla sköna hushållsapparater som får ett nytt flygande liv. Om man skulle ta och bygga om grillen kanske?

5 svar till “En flygande grill

  1. Jo, man har sett den förut, men den är inte tråkig för det! Jag gillar nog mest den flygande tvättmaskinen faktiskt. Den påminner min om den skidåkande vaktspisen som Wallace & Gromit hittar på månen.

    • Tvättmaskinen såg ju helt surrealistisk ut. När ska du bygga om brödrosten där hemma?

      • Hehe, i mitt fall skulle det nog bli en flygande kaffebryggare i första hand. Fatta vad bekvämt!! Men nej, nöjer mig nog med ”vanliga” helisar så länge.
        Gjorde förresten upp&ner-cirklar igår och funnels näsa ned.

Kommentera

