Bra kämpat Rangers, bättre lycka nästa år

I morse så gick jag in på NHL.com för att som vanligt kolla nattens resultat. Blev lite ledsen när jag såg att Rangers hade förlorat men tänkte inte mer på det, det är ju trots allt minst en match kvar. Trodde jag.

För till min stora förtvivlan så upptäckte jag nyss, när i stort sett hela dagen passerat och jag har gått omkring lyckligt ovetande, att Rangers förlorade den avgörande matchen och att New Jersey Devils har gått vidare till Stanley Cup-final. Så det är med lite sorg i hjärtat jag säger: tack för ett grymt år Rangers, bra kämpat och nästa år då jävlar. Då ska bucklan hem till New York igen!

Du är grym Henke. Men dina Schampoo-reklamer suger…

Kommentera

