Fredagsgött

Då har man jobbat sin första vecka efter tre månaders pappaledighet. Och det känns faktiskt lite i kroppen men främst i huvudet som är allmänt segt och jävligt. Då passade det väldigt bra att upptäcka att lite uppiggande medel i form av tidningar låg i brevlådan när man kom hem. Idag kom nämligen BÅDE nya numret av Sweden Rock Magazine och Hifi & Musik. Så nu blir det till att frossa i Rush-intervju, test av engelska stativhögtalare, skivrecensioner plus en massa annat gottigt.

Och så tar vi en apelsin till det.

Trevlig helg!

4 svar till “Fredagsgött

    • Nej du behöver inte leta under Audio, för där finns inget. 🙂
      Om du menar vad jag har för hårdvara vid lyssning så är det ett par B&W 805S som får kraft ifrån en ett par år gammal Pioneer SC-LX73. Ska på sikt försöka att skaffa en ren 2-kanalare då det är något jag verkligen saknar. Vad spelar du med själv?

        • Mycket trevlig anläggning måste jag säga. Skulle lätt kunna tänka mig ett par golvare från Dynaudio, typ Focus 260, den dagen jag uppgraderar.
          Vet precis hur det är med att inte ha tid att sitta och lyssna. Förhoppningsvis blir det bättre när dom är större.

Kommentera

