Skynda fynda

I skrivande stund är det bara drygt två dagar kvar av ett av årets bästa erbjudanden när det gäller datorspel. Jag snackar naturligtvis om Humble Bundle V, spelpaketet som du betalar vad du vill för. Paketet innehåller redan från början fyra grymma spel: Superbrothers: Sword and Sworcery EP, Limbo, Amnesia och Psychonauts samt soundtracken (som är jättebra även om det inte är någon hårdrock) till dessa spel. MEN om man  betalar över snittet (just nu drygt 8 dollar) så får man ytterligare fyra spel: Bastion, Lone Survivor, Super Meat Boy och Braid. Själv slog jag till för en vecka sedan men jag märkte att det saknades något när jag lirade Bastion med keyboard och mus. Jag behövde naturligtvis en gamepad. Och den kom till min stora lycka idag. Så nu blir det super-duper-mega-gaming för hela slanten. Och som sagt, även om det inte är någon direkt nyhet längre: skynda fynda!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

