Öl på custom-underlägg

Detta bildspel kräver JavaScript.

Avslutar lördagskvällen med att smutta lite på en mörk Primator och lyssna på dödsmetall. Ölen är bara ok men för 13kr ska man kanske inte vänta sig allt för mycket. Då är underlägget desto bättre. Ett fint handgjort sådant som jag fått av min fru. En gratis kopp kaffe till den som ser vad det föreställer. God natt och sov gott.

6 svar till “Öl på custom-underlägg

  1. Vafan, har Primator en mörkare variant? Sedan när?
    Jag tycker att den vanliga är trevlig för att vara en billig ljus lager, fast jag ogillar den nya juliga designen på flaskan.

    Vad det gäller underlägget så måste jag meddela att jag fick ett akut sug efter att leka med pärlplattor, och jag tänker gissa på att motivet förestället ett gäng stumfilmsskådisar som krossar Helsingborgs IF’s logga. Jag hoppas i alla fall att det är så.

Kommentera

