Behöver jag verkligen mer skivor?

JA! Det klart jag behöver. Vilken dum fråga…

CeDe-scheivor

Idag kom det ett nytt gäng att ställa i skivhyllan och en utav dessa var ingen mindre än senaste plattan från Immolation. En mycket efterlängtad skiva för min del då föregångaren sparkade så otroligt mycket stjärt. Det ska också bli intressant att lyssna på Red Fang och Vallenfyre som jag enbart köpt på grund av att RobertMetalbloggen tipsat om dom. Får se om dom lever upp till mina ganska stora förväntningar nu då.

Utöver dessa så kom senaste skivan med svenska old-schooldödsarna Entrails, en liveskiva med At the gates och en återutgåva av dom tyska thrasharna Despairs skiva History of hate. En ganska trevlig blandning om jag får säga det själv.

4 svar till “Behöver jag verkligen mer skivor?

  1. Mycket dum fråga, men det var väl retoriskt? 🙂

    Jag anser ju förstås att såväl RED FANG som VALLENFYRE är bra, men kan också tillägga att AT THE GATES-liven är rent av suverän.
    Och att jag också har tunga förväntningar på IMMOLATION. Gosse, vad förra given smiskade röv!

    • Högst retorisk fråga. Man kan ju aldrig ha för många skivor. 🙂

      Har lyssnat igenom Kingdom of Conspiracy en gång nu och ja, det är bra…MEN…jag saknar dom där omedelbara låtarna som sitter som en smäck med en gång. Majesty and Decay hade ett gäng sådana, den här skivan känns mer som en som kräver lite mer lyssning.

Kommentera

