Årets bästa, nu på Spotify

När jag nu på morgonen kollar vad som hänt på Facebook så möts jag av nyheten att Tribulations senaste skapelse The Formulas of Death nu finns att avnjuta på Spotify. Enligt mig årets hittills absolut bästa skiva och en som måste lyssnas på minst ett par gånger i veckan. Det enda lilla negativa jag kan komma på om skivan är att den kanske, kanske är något för lång. Men annars, vilken sataniskt bra skiva! Jag fullkomligen älskar den musikaliska kursändring dom har gjort och har redan börja längta efter en uppföljare för att få se i vilken riktning bandet väljer att gå nästa gång. Kommer det bli ännu mer progressivt och episkt eller väljer dom kanske att gå tillbaks till gammalt hederligt dödsmangel? Oavsett vad dom gör så är jag övertygad om att det kommer att rocka. Men fram tills dess så fortsätter jag att njuta av The Formulas of Death och det tycker jag att du också ska göra om du inte redan har gjort det. Vilket nu alltså är lättare än någonsin tack vare Spotify.

Tribulation-The-Formulas-of-Death-cover

Kommentera

