JR Forza 450

Ja, jag har ju saknat ett liten rolig ”beater” att slänga runt på fältet, är snabbt att ladda till och som dessutom är lätt att ta med sig, och 450-size är perfekt för detta ändamål. Således så skaffade jag mig en av de nya 450-maskinerna på marknaden: En JR Forza 450.

JR är lite som Mercedes inom helivärlden med lösningar enligt ”Keep It Simple”-tanken och genomgående bra kvalitet. Den har några lösingar som gjorde att jag valde denna framför huvudkonkurrenten Gaui X3, och efter att ha flugit ca 20 flights så ångrar jag mig inte en sekund faktiskt. Det är en riktig lite raket!

 

Forzan närmast i bild, sedan en klassiskt T-rex 450 Pro, längst bort en Gaui X3

Forzan närmast i bild, sedan en klassiskt T-rex 450 Pro, längst bort en Gaui X3

JR Forza 450

JR Forza 450

JR Forza 450

JR Forza 450

JR Forza 450

JR Forza 450

Forza 450 till vänster, T-Rex 450 Pro i mitten och Gaui X3 till höger.

Forza 450 till vänster, T-Rex 450 Pro i mitten och Gaui X3 till höger.

Forza 450 till vänster, T-Rex 450 Pro i mitten och Gaui X3 till höger.

Forza 450 till vänster, T-Rex 450 Pro i mitten och Gaui X3 till höger.

2 svar till “JR Forza 450

    • Jo jag hade lite sällskap på fältet igår, så X3:an till hör en klubbgranne och T-rexen en klubbkollega.

Kommentera

