Behov av att rensa öronen? En stridsvagn hjälper alltid!

Har under förmiddagen försökt utröna vad det är jag missat med Ghost eftersom alla pratar om dem samtidigt som jag inte kan erinra mig om mer än ett riff som är bättre än ”bra”. Satte mig därmed med deras Infestissumam i öronen.

Jag kom igenom 7 låtar innan jag kände ett skriande behov av att rensa ur mina örongångar. Nämnde detta för min bloggkollega som sammanfattade mina åsikter och tankar om det jag lyssnat på så här: ”Så  istället för att polera en bajskorv, så tar de en halvpolerad metallbit och bajsar på?” 

Jag tycker det sammanfattar mina åsikter om det hela väldigt bra.

Och eftersom jag tidigare på dagen dessutom försökt lyssna på Opeths nya alster med samma känsla av annalkande örondiarré, så var det dags att plocka fram ett par säkra kort. Har man en stridsvagn på omslaget så kan det väl inte gå fel??

Härmed bjuder jag på mitt recept på öronbalsam mot ömma öron medelst stridsvagn:

4 svar till “Behov av att rensa öronen? En stridsvagn hjälper alltid!

Kommentera

