Spontaninköp

IMG_6682

Kolla bara på det där omslaget. Flygande motorcyklar och en enhörning som skjuter laser ur ögonen samtidigt som en pistolviftande katt rider på dess rygg. Det går ju bara inte att motstå, en sådant spel måste ju bara inköpas när man besöker sin lokala Media Markt. Dessutom så står det ju på att det är Awesome till Max. Här skall spelas Trials Fusion, det vill säga åka motocross på allt svårare banor och misslyckas om och om igen. Fett najs.

Och samtidigt kan man ju lyssna på Trials nya skiva This ruined world. Också fett najs.

4 svar till “Spontaninköp

  1. Hade jag också varit så modern med ”den senaste” konsolen, hade jag nog också skaffat Trrrials Fusion faktiskt. Tyvärr är jag omodern, så jag får väl lyssna på Trials istället.

    • Finns inte Trials till PS3an då? Tyvärr så har jag inte spelat någonting än för så fort jag startar PS4an så ska det spelas Lego Jurassic Park. Vad gillade du Trials (bandet) då? Själv får jag faktiskt lite trevliga Pantera-vibbar.

      • Det är nog inget köpmaterial för mig, men det är rätt gött ändå! Det låter Mary Beats Jane, At the Gates, Pantera och Cannibal Corpse i samma låt. Jag har lite svårt för hans sång bara… Och lite för trummorna också. Det blir liksom inte tungt när det är full fart hela tiden.

        • Hmm ja. Jag borde inte tycka om sången heller men av någon anledning så tycker jag att den funkar. Har väldigt svårt för skrikig sång av modern karaktär annars.

Kommentera

