Horrendous!

2015 var en riktigt bra år när det kommer till hård musik eller hur? Och amerikanska Horrendous var helt klart bland de bättre när det gäller att lira dödsmetall av den lite äldre skolan. Jag vet att jag nämnt dem innan, bland annat i min lilla Bäst musik 2015-lista,  men jag tror inte jag har sagt rent ut att Horrendous senaste skiva Anareta är horribelt jävla skitbra och asnajs med majonnäs på toppen. Så nu säger jag det: Anareta är horribelt jävla skitbra och asnajs med majonnäs på toppen. Skivan är liksom lite av det bästa med allt som har med dödsmetall att göra plus en hel del av gamla hederliga Death utsmetat på toppen av allt och med lite harmoniska melodier och annat gött lagt på lager där i mellan. Så glöm för allt i världen inte av att lyssna på Horrendous senaste alster innan ni beger er ut i 2016 års stora flöde av ny musik!

Kommentera

