Gästrecension hos A Fair Judgement

Någon som kanske undrar vad just jag tycker om Against The Plagues senaste skiva Purified through Devastation? Men sluta undra då för bövelen och hoppa istället raskt över till grymmebloggen A Fair Judgement där min recension av denna dödsmetallplatta med hemskt omslag nu går att läsa. Trevlig fredag på eder!

against the plagues

4 svar till “Gästrecension hos A Fair Judgement

  1. Hemskt? Ja, men jag gillar snubbarna med eldkastare. Hade varit mycket tuffare med resten av staden i brand istället för typerna i skyn.

  2. Oj så arga de var med sina triggertrummor. Men det var rätt mysigt faktiskt! Jag skall nog lyssna på lite Bolt Thrower nu jag. 🙂 Inga triggade trummor där inte.

    • Ja det är ju inte dåligt. Men kanske inte så jätteupphetsande heller, funkar för stunden typ.

      Lyssna på Bolt Thrower låter jävligt najs. Perfekt fredagsmusik. 🙂

Lämna en kommentar